Ważna jest widoczność, zadbaj o reklamę

długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to w

Ważna jest widoczność, zadbaj o reklamę

Nowe sposoby reklamy

Wypożyczenie przyczep reklamowych jest niewątpliwie jednym z ciekawszych sposobów na skuteczną reklamę. Wielu klientów przyznaje, że takie reklamy naprawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać. Wobec tego ten sposób reklamy to naprawdę czysty zysk!

Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się organizowaniem ruchomych reklam. Mobile, które możemy wynająć, może mieć bardzo różne rozmiary, co sprawia, że tą metodą można stworzyć naprawdę ciekawe i nietypowe reklamy, atrakcyjne wizualnie i nie tylko dla potencjalnych odbiorców.


Jak zdobyć klienta?

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.


Wikipedia i billboard

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)